نمایش 1 - 10 از 261
حسین شریعتمداری:
دولت کره جنوبی که امسال میزبان المپیک زمستانی ۲۰۱۸ است، به هریک از ۶۲۰۰ ورزشکار شرکت‌کننده در این مسابقات، یک دستگاه تلفن هوشمند سامسونگ هدیه داد ولی به بهانه تحریم ایران از اعطای این هدیه به ۴ ورزشکار ایرانی که برای شرکت در المپیک ۲۰۱۸ به این کشور رفته بودند خودداری کرد!
تاریخ مطلب: 1396-11-19 12:40
یادداشت/ حسین شریعتمداری
دولت و مجلس با چه‌انگیزه و در پی کدام منظور و مقصود به کنوانسیون پالرمو که نه تنها با نص‌صریح قانون اساسی در تضاد آشکار است، بلکه امنیت و استقلال کشور را نیز به تاراج می‌گذارد، تن داده‌اند؟!
تاریخ مطلب: 1396-11-07 08:40
یادداشت/ حسین شریعتمداری
آیا درازدستی دشمن و توطئه‌های پی‌درپی و زنجیره‌ای دولت و مجلس آمریکا علیه کشورمان به این علت نیست که دولت و مجلس ما را انقلابی نمی‌بیند؟! و اگر دولت و مجلس انقلابی عمل می‌کردند، آیا آمریکا جرأت این همه دست و زبان درازی را پیدا می‌کرد؟!
تاریخ مطلب: 1396-08-07 10:45
به پیشنهاد فرماندار شهرستان دامغان و با حکم محمدرضا خباز استاندار سمنان، حسین حاجی بگلو به عنوان دومین معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار دامغان منصوب شد.
تاریخ مطلب: 1395-10-06 22:02
يك دستگاه كاميون كشنده حامل 30كيلوگرم ترياک توقیف شد.
تاریخ مطلب: 1395-10-06 21:35
در کارگروه مدیریت بحران نهبندان مطرح شد:
در کارگروه مدیریت بحران شهرستان نهبندان بر تخصیص اعتبار جهت مجهز نمودن اکیپ های واکنش سریع پست های دامپزشکی دهک و بندان تاکید شد.
تاریخ مطلب: 1395-10-05 21:03
رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان خبر داد
رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: در راستای نظارت دامپزشکی بر شرایط بهداشتی خوردوهای حمل فرآورده های خام دامی، از ابتدای سال جاری برای بیش از 85 خودرو کد رهگیری صادر شده است.
تاریخ مطلب: 1395-10-05 15:06
در راستای حفاظت از منایع آب زیرزمینی یک حلقه چاه غیرمجاز در روستای ساکرد از توابع شهرستان نهبندان پر و مسلوب المنفعه گردید
تاریخ مطلب: 1395-10-01 09:33
صفحه اینستاگرام منسوب به آیت‌الله هاشمی روایتی از برخورد حجت‌الاسلام ناطق‌نوری و محموداحمدی‌نژاد در بیت رهبری را به اشتراک گذاشته‌است.
تاریخ مطلب: 1395-09-28 20:05
فرمانده انتظامي شهرستان نهبندان از تشديد اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در شهرستان نهبندان و دستگيري ۱۹ متهم خبر داد.
تاریخ مطلب: 1395-09-28 19:09

صفحه‌ها